Friday, November 27, 2009

New moon


Ibland när man bestämmer saker och ting är det få saker som går enligt plan. Ett bra exempel är gårdagens biobesök. Vi skulle gått på Flickan som lekte med elden men eftersom större delen av Göteborgs befolkning hade kommit på samma tankar fick vi snabbt och osmidigt planera om. Trots stort manfall blev det new moon. Trevligt med en film där folk kan känna sig lite småtända på olika karaktärer. Bella lämnade vi åt Hp, Edward Vampyr till syrran och Catta. Eftersom jag var ensam med att småtända på den unga men ytterst vältränade varulven Jacob så har en känsla av att mina chanser på ett faktiskt hångel förbättrats avsevärt, trots anklagelser om att vara kroppsfixerad. Jag tyckte mer att jag inte är så petig, jag kan ju tom tänka mig en varulv!

No comments:

Post a Comment

Något som bör tilläggas?