Monday, November 16, 2009

Quarterback revival


På info möte med North Umbria och får höra att skolan är mycket sportfokuserad (passar min nya sportiga image) och har ett mycket framgångsrikt rugbylag. För er som kommer ihåg så har jag tidigare haft planer på på att skaffa åtminstone en kort romans med quaterbacken (och enligt filmens värld därmed skolans populäraste kille) på campus i Chicago . Strategin var att ta kontakt, få in ett "I'm Swedish" och sedan fiska hem grabben. Planen fick dock stryka på foten på grund av att skolan saknade footballlag. Nu har dock en ny chans kommit i dagen. Rugby/football- same same.
Får hoppas att New Castle borna har bättre munhygien än standard engelsmannen annars kan det uppstå andra komplikationer. Snart kan jag dock kryssa ännu en punkt på min 1000 saker att ha gjort innan jag dör.

No comments:

Post a Comment

Något som bör tilläggas?