Sunday, January 3, 2010

And away we go!


Efter mycket slit och kamp med kiten är det äntligen dags för eldprovet. Vår tur gör dock att vinden mojnar. Catta och Micke visade sig vara något av naturtalanger medan jag väckte lätta panikkänslor med min totala inkompetens, ett tag tvivlade jag tom på att kiteing var något för mig. Tillslut visade det sig att enhandsstyrning inte bara är de coola förunnat utan var min räddning undan skammen att vara helt hopplös. Sitter i bilen på väg hem igen och efter ett tag börjar tom lekarna att sina. "jag tänker på ett fenomen, gissa vilket!" - Är det ljust? Vanligt förekommande? Kan man ta på det? Kan det få ödesdigra konsekvenser? Men säg då! "jag tänker på ebb". Alternativa 20 frågor, kanonkul! 4 av fem toasters!

No comments:

Post a Comment

Något som bör tilläggas?