Monday, February 22, 2010

Panta den som Beckham!


Dagen efter D. Fyller man 25 bör man bruncha på ritz, det ställe där de unga, snygga och framgångsrika människorna befinner sig på söndagar (vi var där i alla fall och jag tyckte mig se tre andra på andra sidan lokalen som kunde passa in på beskrivningen). Därefter var Micke vänlig nog att låta mig och Skåne hjälpa till att städa lokalen. Jag märker hur längesedan det är jag pantade burkar. 75 burkar tog runt 20 minuter att stoppa i maskinen. Har vi verkligen inte kommit längre 2010 än att enda sättet att bli av med pettingen är grävande med händerna i en säck kladdig av öl för att sedan få varannan burk utspottad av oförklarliga skäl. Tack och lov var Skåne där och peppade mig och Micke under pantnings processen: - Panta den som Beckham!

No comments:

Post a Comment

Något som bör tilläggas?