Monday, February 7, 2011

Dodgepickis

Fick precis ett mail från min ömme fader som egentligen var menat till min lillebror som befinner sig på främmande ort, en bra bit hemmifrån på ön Australien. Det är alltid charmigt när man läser personliga mail, de är nu för tiden alldeles för få. Och vad sjutton har hänt med mitt brevinkast? Misstänker att jag har fått tag på brevbäraren från helvetet som snor all trevlig post och ersätter den med räkningar och alldeles för mycket information från Hyresgästföreningen (kuponger på gratis glass!)
I alla fall, i mailet får man reda på att de nu har någorlunda installerat sig i Börstorp och att hunden lever rövare medan katterna myser. Vidare följer en kortare utläggning om en "dodgepickis". RoFLMAO.
Hoppas verkligen att denna dodgepickis ser någorlunda ut som denna och det är hög tid att jag också skaffar mig en bil som man kan ge ett smeknamn. Aygo... lite svårt att käcka till, Toyota... inte heller det bästa ordet att leka med. En bubbla cab med flames på däremot... där snackar vi!
"Ingen fara, jag tar Belsebubben till jobbet idag".

1 comment:

Något som bör tilläggas?