Friday, April 22, 2011

Manglade mig själv

Går runt i Bergvik köpcentrum och handlar blommor, ska på middag med mina kusiner hos min mosters före detta man. Plötsligt hittar jag ett stånd med påsksmällare och blir lite sugen. Ska till Mariestad imorgon och smatterband på en gård med 240ish kor måste ju vara en given succe. Mmsar en bild till papica och väntar mig ett mycket negativt svar, lika bra då jag är nästintill pank efter den bronsfärgade kamera jag spontant inhandlade på Expertbutikens premiäröppnande i Töcksfors köpcentrum. Döm om min förvåning när svaret som kommer tillbaka lyder "Jodå, jättebra! KÖP!" Jag har slut på cash och papica förväntar sig numera smällare i påskpresent. Jag har manglat mig själv...
Published with Blogger-droid v1.6.8

No comments:

Post a Comment

Något som bör tilläggas?