Monday, December 7, 2009

Spontandating


Har precis fått tag på en lägenhet, en lägenhet som är så minimalt tilltagen att en tomte av den storlek som HP har i sitt vardagsrum enbart skulle få plats om den skulle kunna tänka sig att skeda.
Lägenhetsbeskrivning: 24 kvadratmeter gammalt ställverk i Bagaregården med kyrkfönster med ytterst få räta vinklar inomhus.

Dagens lärdom är reglerna för spontan dating:
- Tidpunkt och aktivitet föreslås max 2 timmar innan date. Om detta möter protester måste den nekande parten hitta på en ny aktivitet för nästa förslag.

Strukturerat och bra, vem kan spontandate:a utan regelverk? Känns lite läskigt dock, betyder detta att ett telefonsamtal kan komma vilken natt/morgon/tidpunkt som helst?

3 comments:

  1. måste få klaga lite på att menyn i överkant inte är någon annat än en odynamiskbild!

    och kategorierna till höger leder alla till samma sak.. gör om, gör rätt!
    :-)

    ReplyDelete
  2. Men för i helsefyr Catta, jag behöver göra om och hitta någon som kan göra rätt. Tills dess får man stå ut med de odynamiska bilderna på toppen. Min htmlkodnings kunskap är ytterst begränsad och jag är generellt upptagen med att baka peppisar.

    ReplyDelete
  3. tror man kan göra klickbara bilder i nått adobe program.. typ illustrator! Du måste blir mer användarvänlig gumman!

    dessutom tror jag inte det e en html guru du behöver.. det där e förlegat.. leta xml, css, php och bildredigerar proffs! Mao, börja ragga i linsen! dagens visdom! den bjuder jag på

    ReplyDelete

Något som bör tilläggas?